Nejčastější otázky

Co je Lumpida?

Lumpida je místo nejen pro maminky s dětmi. Objevte kouzelné místo, kde zapomenete na každodenní neduhy a užijete si parádní odpoledne se svými dětmi. U nás v obchůdku si vychutnáte lahodnou kávu, zatímco si vaši nejmenší hrají s kvalitními hračkami jen pár kroků od vás. A, sami to znáte, až budou chtít hračku z herničky domů, není nic lepšího, než ji cestou kolem pokladny koupit a máte o radost v dětské duši postaráno.

Nejsme ale jen kamenný obchod, dětské hračky si můžete objednat v klidu z pohodlí gauče online. My už za vás obstaráme ten zbytek.

Mohu si objednávku osobně vyzvednout?

Po potvrzení, že jsme pro Vás objednávku již nachystali, lze vyzvednout na naší provozovně, Krupská 10/15, Teplice.

Mohu si zboží osobně prohlédnout?

V našem teplickém obchůdku si můžete prohlédnout nejrůznější kousky, které nabízíme na e-shopu. Děti si s nimi mohou dokonce rovnou pohrát, zatímco vy si vychutnáte chvilku klidu u dobré kávy. A až mezi nimi a hračkou dojde k opravdovému souznění, je to jasné, tenhle kousek musí s vámi domů 😊.

Kde zjistím stav své objednávky?

Po objednání hračky na našem e-shopu vám automaticky přijde upozornění do e-mailu, že objednávka byla v pořádku doručena. Následně vás budeme informovat o jejím odeslání a pak už je to na dopravci. Ten vás včas informuje o možnosti vyzvednutí zásilky nebo jejím doručení.

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Pokud nemáme produkt skladem přímo v naší provozovně, ze skladu od Partnera nám dorazí za pár dní. K Vám pak odchází do 5-8 dnů. Dostupnost a nejbližší termín dodání je uveden u každé položky na e-shopu.

Co dělat, když mi dorazí poškozené zboží?

Každý poškozený balíček, který vám dorazí, dokáže určitě způsobit velké rozhořčení. U nás se nebojte, nejen, že uděláme vše pro to, aby taková situace nenastala, ale když už se tak stane, stačí poškozené zboží detailně nafotit a poslat na naši e-mailovou adresu info@lumpida.cz. My se s vámi vrhneme na proces reklamace, kterou vyřídíme k vaší největší spokojenosti.

Jak mohu reklamovat objednávku?

Snažíme se těmto situacím předejít, někdy ale i přes to, že děláme maximum, k reklamaci může dojít. V takovém případě se na nás neváhejte obrátit na e-mailu info@lumpida.cz. My s vámi vše vyřídíme k vaší největší spokojenosti.